|
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
|
Εξεταστέα ύλη 2016
|
|
|
1
|
Κεφάλαιο Β΄
|
Ενότητα 2.1. 1
|
Έννοια και χαρακτηριστικά των
κοινωνικών ομάδων
|
σ.15
|
2
|
|
Ενότητα 2.1.2
|
Διακρίσεις κοινωνικών ομάδων
|
15-16
|
3
|
|
Ενότητα 2.2
|
Λόγοι ένταξης στις κοινωνικές
ομάδες
|
18
|
4
|
Κεφάλαιο Γ΄
|
Ενότητα 3.1
|
Η κοινωνική θέση
|
21-22
|
5
|
|
Ενότητα 3.2
|
Ο κοινωνικός ρόλος
|
22-23
|
6
|
|
Ενότητα 3.3
|
Οι κοινωνικοί κανόνες
|
23-24
|
7
|
|
Ενότητα 3.4
|
Κοινωνική διαστρωμάτωση –
κοινωνική κινητικότητα
|
25-26
|
8
|
|
Ενότητα 3.5
|
Κοινωνική μεταβολή
|
27-28
|
9
|
Κεφάλαιο Δ΄
|
Ενότητα 4.1
|
Τι είναι κοινωνικός θεσμός
|
31
|
10
|
|
Ενότητα 4.2
|
(αναγκαιότητα θεσμών) μόνο :
θεσμοποίηση - θεσμοθέτηση
|
32
|
11
|
|
Ενότητα 4.5
|
Ο θεσμός της οικογένειας
|
34-35
|
12
|
Κεφάλαιο Ε΄
|
Ενότητα 5.1
|
Έννοια και περιεχόμενο
κοινωνικοποίησης
|
38-39
|
13
|
|
Ενότητα 5.2
|
Φορείς κοινωνικοποίησης (ονομαστικά
/οικογένεια –σχολείο – ΜΜΕ: κανονικά)
|
40 -41, 42
|
14
|
|
Ενότητα 5. 5
|
Τα είδη του κοινωνικού ελέγχου
(μέχρι και «αυτοέλεγχος»)
|
43-44
|
15
|
Κεφάλαιο ΣΤ΄
|
Ενότητα 6.1
|
Κοινωνικά προβλήματα:
προσδιορισμός συνέπειες
|
47-48
|
19
|
Κεφάλαιο Η
|
Ενότητα 8.1
|
Μορφές πολιτευμάτων
|
67-68
|
20
|
|
Ενότητα 8.2
|
Πολίτευμα της Ελλάδας
|
69-70
|
21
|
|
Ενότητα 8.3
|
Τι είναι Σύνταγμα
|
70-71
|
22
|
|
Ενότητα 8.4
|
Βασικές αρχές του Συντάγματος
|
71-74
|
23
|
|
8.4.1
|
Λαϊκή κυριαρχία
|
|
24
|
|
8.4.2
|
Κράτος δικαίου
|
|
25
|
|
8.4.3
|
Κοινωνικό κράτος
|
|
26
|
|
8.4.4.
|
Διάκριση εξουσιών
|
|
27
|
Κεφάλαιο Θ΄
|
Ενότητα 9.1
|
Το εκλογικό σώμα
|
77
|
28
|
|
Ενότητα 9.2
|
Ψηφοφορία . βασικές αρχές
|
78
|
29
|
|
Ενότητα 9.4
|
Πολιτικά κόμματα (έως «κοινωνία
πολιτών»)
|
80-81
|
30
|
Κεφάλαιο Ι΄
|
Ενότητα 10.1(10.1.1)
|
Νομοθετική λειτουργία
|
88
|
31
|
|
Ενότητα 10.1.2
|
Αρμοδιότητες της Βουλής
|
90-91
|
32
|
|
Ενότητα 10.2.1
|
Πρόεδρος της δημοκρατίας
|
92-93
|
33
|
|
Ενότητα 10.2.2
|
Κυβέρνηση
|
93-94
|
34
|
Κεφάλαιο Λ΄
|
Ενότητα 12.3
|
Ατομικά δικαιώματα
|
108-111
|
35
|
|
Ενότητα 12.4
|
Πολιτικά δικαιώματα
|
113
|
Αυτό το blog δημιουργήθηκε για τη βοήθεια των μαθητών της Β/θμιας εκπαίδευσης. Περιλαμβάνει ασκήσεις, δραστηριότητες, τεστ, εργασίες, άρθρα κ.α. που θα βοηθήσουν τους μαθητές να κατανοήσουν και επεξεργαστούν, αναλυτικότερα, θέματα ύλης θεωρητικών μαθημάτων. Σκοπός παραμένει η καλλιέργεια κριτικής σκέψης και η κατανόηση σημαντικών θεωρητικών εννοιών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ελεύθερα τις αναρτήσεις αφού αναφέρετε την πηγή,επικοινωνία στο stmanouras@yahoo.com
Κυριακή 17 Απριλίου 2016
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου