(ενημερωμένο 9 – 5 – 2016)
1
|
Η μετεξέλιξη του Ρωμαϊκού κράτους
|
|||
Από τη Ρώμη στη Νέα Ρώμη
|
σ. 7-9
|
|||
2
|
Εξωτερικά προβλήματα και
αναδιοργάνωση του κράτους
|
|||
Ο Ιουστινιανός και το έργο του
|
σ.16-18
|
|||
Ο Ηράκλειος και η δυναστεία του
|
σ. 19-21
|
|||
3
|
Ο βαλκανικός κόσμος κατά τον
Μεσαίωνα
|
|||
Οι Σλάβοι και η σχέση τους με το Βυζάντιο
|
σ.23
|
|||
Ίδρυση βουλγαρικού κράτους (α)
|
σ. 24
|
|||
4
|
Ο κόσμος του Ισλάμ
|
|||
Το εμπόριο και ο πολιτισμός του Ισλάμ (β+γ)
|
σ. 29
|
|||
5
|
περίοδος της μεγάλης ακμής του
Βυζαντίου
|
|||
Η μεταβατική εποχή – έριδες για το ζήτημα των
εικόνων
|
σ. 34-35
|
|||
Η βασιλεία του Μιχαήλ Γ΄
|
σ. 36-37
|
|||
Ίδρυση, εξέλιξη και εκχριστιανισμός ρώσικου
κράτους (γ)
|
σ.44
|
|||
6
|
Κοινωνία και Οικονομία
|
|||
οι εξελίξεις στην οικονομία και κοινωνία
|
σ. 48-49
|
|||
Η νομοθεσία της Μακεδονικής δυναστείας
|
50-51
|
|||
7
|
Περίοδος κρίσης
|
|||
Οι Κομνηνοί – αναδιοργάνωση αυτοκρατορίας (β)
|
σ. 55
|
|||
Η ενετική οικονομική διείσδυση – Σχίσμα εκκλησιών
|
σ.57-58
|
|||
8
|
Οι Σταυροφορίες - συνέπειες
|
|||
Σταυροφόροι και πρώτη Άλωση της Πόλης
|
σ.59
|
|||
9
|
Ανασύσταση και Υποταγή στους
Οθωμανούς
|
|||
Εξάπλωση των Τούρκων
|
σ. 65-66(β)
|
|||
Η Άλωση της Πόλης (β, γ)
|
σ. 67-68
|
|||
(οποιαδήποτε τροποποίηση υπάρχει μετά την ανάρτηση του πίνακα, δεν επηρεάζει καθόλου την ύλη που έχετε να διαβάσετε, όπως αναρτήθηκε την 9-5-2016). |
σημείωση:
στο μπλογκ «σχολική αλληλεγγύη», στις
αναρτήσεις του έτους 2014, τον Απρίλιο, υπάρχει – ως βοήθημα – η ύλη με τη
μορφή ερωτήσεων.
|
Είναι διαφορετική η ύλη εδώ παρά αυτή που λέει το σιτε του σχολείου από που να διαβασω
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά είχες δίκιο Παναγιώτα
Διαγραφήη ύλη είναι αυτή, έγινε κάποιο λάθος στο ανέβασμα στο μπλογκ του σχολείου. Τώρα είναι ίδιες.
ΔιαγραφήΚύριε Μανουρά, πιστεύω πως αυτό που έγινε είναι ένδειξη αναποφαστιστικότητας από μέρους σας. Για παράδειγμα εγώ είχα ήδη τελειώσει την ύλη που μας είχατε δώσει και τώρα, δεν φτάνει που διάβασα κάποια μαθ'ηματα όπως η φεουδάρχία τσάμπα τώρα πρέπει να μάθω κι αλλά. Σας παρακαλώ να σκέπτεσται λίγο και την μαθητή
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητέ Μάθιου, δυστυχώς για λόγους επαγγελματικής ευσυνειδησίας δεν μπορώ να αποκαλύψω την αναστάτωση που προέκυψε με την ύλη. Απλά μπορώ να αναφέρω ότι πρόκειται για ένα θέμα για το οποίο δεν έχω την παραμικρή ευθύνη // ΥΓ δεν θα αρρωστήσετε κιόλας αν διαβάσετε 2 σελίδες παραπάνω!! πλουτίζετε τις γνώσεις σας!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε Μανουρά, θα σας πω κάτι προσδοκώντας να μην επανηλφθεί στο μέλλον. Ο τρόπος με τον οποίο μου απευθύνατε τον λόγο ήταν παντελώς απαράδεκτη και ήταν μία ένδειξη ασέβειας προς τον εξαίσιο μαθητή σας. Επιπλέον, αυτό που κάνατε ήταν αντισυνταγματικο και κατα του νόμου 789, άρθρο 13, παράγραφος 3 περί συμπεριφοράς του καθηγητού.
ΑπάντησηΔιαγραφήdear Matthew................ δεν καταλαβαίνω απολύτως τίποτα απ' ότι λες!!! σου εύχομαι "καλή προσγείωση"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορω να πω οτι δεν καταλαβαινω γιατι δεν μπορειτε να κατανοησετε αυτα που γραφω άλλωστε ειναι για ανθρώπους του επίπεδου. Αβτε κυριε μανουρα που θα με πειτε εμένα illiterate
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν...δεν...δεν... = 3 αρνήσεις = ..μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω γιατί δεν κατανοείτε!!! (α΄ στάδιο ignorance)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑβγτε = αχαχαχαχαχα.... (β΄ στάδιο ignorance)
----
στο γ΄ καίγεσαι!!!!! ΜΠΟΥΦΟ ή bouffon που λένε οι Γάλλοι!!!!!
Μήπως θέλετε να σας θυμίσω τον νόμο 789, άρθρο 13,παραγραφος 3 περί συμπεριφοράς του καθηγητού προς τους μαθητάς που έθεσε η Ελλήνική Δημοκρατια τον Ιανουάριο του 1894.
ΑπάντησηΔιαγραφήτον γνωρίζω αριστα! όποιος μαθητής αυθαδιάσει, ποινή = 20 ραβδισμοί!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήόποιος μαθητής κάνει αντίλογο στον καθηγητή = 40 ραβδισμοί και ξερίζωμα αυτιού!!!
όποιος μαθητής πειράζει τα σχολικά όργανα = 60 ραβδισμοί, στριψιμο αυτιού και 20 χαστούκια!!!
Ειναί προφανές οτί έχετε μείνει στην μεσαιωνική ευρώπη κύριε μανουρα
ΑπάντησηΔιαγραφή